Bucuresti Nord – Brasov | 12 ore si o poveste

Brasovul este unul dintre orasele pe care doream foarte mult sa le revad. Planuisem cu George sa ne sarbatorim aniversarea de 5 ani in Martie, la Brasov, pentru cateva zile, insa cu ocazia “mini-vacantei” am descis sa tragem o fuga de cateva ore: plecam dimineata si ne intoarcem seara. Cred ca a fost una dintre cele mai frumoase date-uri, sa zic asa, pe care le-am avut impreuna.
O zi la Brasov a fost escapada ideala, din rutina zilnica a Bucurestiului. Initial, am crezut ca nu vom avea timp sa vedem nici macar cele mai importante atractii din Brasov ( nu am reusit sa vedem Turnul Alb si Turnul Negru, asta datorita neatentiei mele cronice, v-am povestit mai jos de ce ), insa timpul nu a fost o problema pentru noi, ci frigul!

Ora 05:00 – Alarma incepe sa sune. Primul meu instinct a fost sa apas pe butonul de snooze si sa mai stau in bratele lui pentru inca 5 minute. La un centimetru intre varful degetului meu si ecranul telefonul, am realizat ca astazi nu va fi o zi oarecare si ca intr-o ora trebuie sa fim la gara.
Ora 06:00 – Am coborat din taxi si ne indreptam direct catre tabela de plecari. Trenul va fi tras la linia 13 si va pleca la 07:00, suficient timp cat sa tragem o fuga la KFC – ritualul nostru mai putin sanatos, dinaintea calatoriilor cu trenul, eh, noroc ca nu o facem prea des.
Ora 07:00 – Urcam in tren, ne asezam pe cele doua scaune – vagonul fiind unul tip autobuz – si adormim imediat cum ni s-au verificat bilete. Undeva prin Sinaia, deschid ochi si printre gene zaresc brazii, muntii si zapada. Aproape ca as fii sarit din tren sa ma joc pentru cele 2 minute, in care stationeaza trenul, in zapada.

#cfr #mood in #sinaia ❄ with bae sleeping in my lap 😍

A post shared by Ralluca Pariscu (@rallucapariscu) on

Ora 10:00 – Dupa o calatorie de 2 ore si jumatate cu trenul,  in care biletul a costat 25 de lei cu reducere de student, am ajuns in Brasov. Suntem in fata garii, cu o cafea generoasa intr-o mana iar in cealalta cu o tigara aprinsa. Primul loc unde ne dorim sa ajungem este Muntele Tampa, asa ca incepem cautarile unui taxi, deoarece timpul nostru in oras era limitat. Taximetristul ne-a lasat la telecabina, unde am ajuns in varful muntelui in mai putin de 5 minute si unde am avut cea mai frumoasa priveliste din intregul oras in timp ce ne savuram cafeaua.

Coffee 🍵 & view ❄ #brasov #tâmpa #city #view #coffee #winter #december

Ora 11:00 – Temperatura in Brasov era mult mai scazuta ca in Bucuresti, asa ca am decis sa mergem sa ne incalzim cu o masa calda. Indreptandu-ne spre centrul vechi al Brasovului, ne-am plimbat prin parcul Tampa, pe sub Poarta Schei spre Strada Sforii, pe langa Biserica Neagra si apoi pe Strada Republicii.

I can live happily ever after in the pink castle behind me 🏰 😍 #brasov #centruvechibrasov #pink💕 #castel

A post shared by Ralluca Pariscu (@rallucapariscu) on

Ora 16:00 – Dupa ce ne plimbasem printre stradutele vechi si dupa ce vizitasem Biserica Neagra, am decis sa vedem apusul superb de la Turnul Negru iar apoi sa mergem spre Turnul Alb. In graba mea clasica, m-am impiedicat de bordura si spre incercarea mea de a ma redresa m-am intins pe toata strada ! Pentru ca am luat ca o cazatura zdravana ( inca mai am vanataile in genunchi) George a incercat sa ma impace cu un un vin fiert la Doctor Jekelius, si i-a iesit ! :))
Ora 07:00 – Urcam in trenul Brasov -Bucuresti Nord si abia asteptam sa ajungem acasa, sa ne incalzim si sa povestim ziua ce tocmai se incheiase.

img_2491img_2485img_2497img_2496img_2459img_2463img_2494img_2474img_2450img_2441

Voi ce ati facut de Sarbatori ?
❤ ❤ ❤

Citeste si : NOVEMBER STREET STYLE: RED BIKE LEATHER JACKET , EVERYDAY NOVEMBER LOOK IN ROSE QUARTZ , FALL SENSES

One comment

1. […] Citeste si: CHRISTMAS GIFTS GUIDE FOR 2016, BUCURESTI NORD – BRASOV | 12 ORE SI O POVESTE […]