Perla Marii Negre – Nessebar

Pe partea cealalta a golfului este unul dintre cele mai vechi orase din Europene, Nessebar. Orasul plin de istorie m-a incantat ieri prin zidurile fostei fortarete, strazile pavate cu piatra si bisericile incarcate cu istorie. Imaginea insulei pe care se afla micul oras, istmul ce le leaga de continent si sentimentul ca ati calatorit cumva inapoi in timp, sunt de-a dreptul coplesitoare.

Dupa baia de dupa-miaza in mare si lenevitul pe nisipul fin si fierbinte am fugit spre Nessebar. Fratii mei sunt norocosi deoarece este a doua oara cand vin in Nessebar, asa ca mi-au fost ca un ghid. M-au dus sa mancam inghetata la gelateria lor preferata iar apoi m-au plimbat prin toata insula. Dupa ce am vizitat toate colturile insulei si bisericile ortodoxe, ne-am plimbat pe istmul ce duce spre continent. Acolo am avut parte de un apus mirifc si am privit cum Marea Neagra din bleumarin incepe sa isi schimbe culoare in albastru verzui si rosu aprins.

Odata ce a apus soarele, am plecat spre hotel. In drum am oprit la magazin si cand sa ne intoarcem, a disparut masina … Cum bulgari nu prea stiu engleza, a fost o aventura sa aflam ca de fapt a fost ridicata. Dar totul s-a terminat cu bine, am aflat unde a fost dusa, am mers 1 km pe jos si am gasit-o. Morala: niciodata nu parca in fuga in Bulgaria.